85 comentarii

  1. Adrian Ciubotaru @ 19.3.2008, 2:07 pm

    bravo, curajos articol!:)

  2. Myth @ 19.3.2008, 2:29 pm

    De ce curajos? Nu prea inteleg. Oricum, sunt de acord, desi am realizat cu ceva timp inaintea lui cum sta treaba. Si, DA, regret ca l-am votat pe Basescu in 2004. Oricum nu mai am de gand sa votez NIMIC pana nu suntem cotropiti de altii… :)

  3. Tiberiu @ 19.3.2008, 2:34 pm

    Interesant. Basescu a gresit cand si-a iesit din pepeni, dar totusi sa nu-l laudam pe Nastase.
    PS Eu am decis sa nu mai votez. Sunt prea multi idioti din care trebuie sa fac selectie. Adica de ce trebuie sa aleg unul care-i putin tampit? Daca ma razgandesc (prin absurd) stiu ca nu-l voi vota pe Adrian Nastase. Nu s-a umanizat deloc. Lasa doar impresia.

  4. z0n @ 19.3.2008, 2:34 pm

    Si eu l-am votat pe Base. Nu se va mai repeta.
    In mare parte sunt de acord cu ce spui, DAR cum explici reactia de casta a presei in ansamblul ei?! De ce uitati marile si gravele voastre probleme si dati in Basescu, confirmand astfel ceea ce spune el, prin propriile voastre reactii?!
    Ma faceti sa-mi fie teama de ceea ce ar trebui sa fie “in interesul cetateanului” asa cum spunea Tolontan zilele trecute, penibil, ci nu de Basescu care… cel putin in privinta “tonomatelor”… are dreptate.

  5. MIRCEA @ 19.3.2008, 2:36 pm

    Se pare ca bunul simt ,la care faci referire,te-a gasit in barca tonomatilor.Altfel nu se explica regretul de a-l fi votat.Te-ai gindit totusi ca din 2004,de la ce-ai votat,pina azi in 2008 ,alianta DA a functionat doar un an si fara cei din PD.Ceea ce se vede astazi dupa Guvernul Tariceanu II este glinda a ceea ce vrei sa votezi;un Nastase si
    un Mitrea, scosi de la naftalina, cu miros de ghiocei.Un PC mai securizat si mai
    socialist de cind cu noul presedinte(nimeni altul decit fost membru FSN-PDSR).
    PSD condus in scripte de ,,prostanacul,, Mircea Geoana si in fapt de Ion Iliescu.UDMR ros de invidia ca Basescu i-a divizat.Crezi oare ca tonomatii de la Antena 3,de fapt singurii ofensati de spusele presedintelui,sunt convinsi de ceea ce
    afirma si au si dreptate.Ma indoiesc.Cea mai buna dovada va fii daca vor iesi la alegerile locale si parlamentare candidatii sustinuti de ei.Insa ,daca nu ies, avem dovada ca nu prea ii asculta lumea si mogulii ii vor inlocui.Atunci vom afla cine sunt
    Gidea,Cristoiu,SRR,CTP,Stan(daca mai era cazul),Radu Tudor,Ciuvica Ciutacu si
    ,,crainicele,,de la Antena 3.
    Voteaza o astfel de coalitie si ne intoarcem in anul de gratie 1990.DACA ASTA NU-I
    PROGRES,NIMIC NU E! ASTA E!SUCCES LA VOT!

  6. gabriel anastasescu @ 19.3.2008, 2:39 pm

    TU L_AI VOTAT PE BASESCU IN 2004, CUM L-AM VOTAT EU PE PAPA DE LA ROMA!!

    NOROCUL NOSTRU ESTE CA TIMPUL , NE AJUTA SA SCAPAM DE VOI LICHELE ASA-ZISE LIBERALE…!

    HAI BASE…MAI AI MULTI SECURISTI DE POPIT.!!!!

  7. alina @ 19.3.2008, 2:40 pm

    Cum ai putea sa-l votezi pe Nastase? Doamne! Esti patetic. Mai bine stai acasa in ziua alegerilor :-(

  8. Mihai G @ 19.3.2008, 2:48 pm

    Te-au pacalit si pe tine. Chiar nu-ti dai seama ca asta urmaresc. Asta e scopul. “Au furat PSD-ul, dar macar faceau ceva”. “N-are fata de presedinte”. ETc. Etc. Repetat de milioane de ori, pana crezi.

    Paote iti amintesti ca pe vremea lui Nastase aproape ca-ti era frica sa vorbesti pe strada. Sa deschizi o afacere fara sa fii PSD-ist. Citeste inca o data ce-a scris Lucescu pe blog-ul lui: http://lucescu.blog.cotidianul.ro/2008/03/18/tonomatele-copyright-adrian-nastase/

    Poate te mai gandesti putin.

  9. Cristi @ 19.3.2008, 2:50 pm

    Mai bine te faceai critic de moda sau de estetica limbajului si a manifestarii in public. Eu prefer de o mie de ori pe cineva care mai face gafe sau exagerari in declaratii decat pe cineva “calculat” si murdar, ca Nastase ca tot faci cumparatia asta. Pana la urma gafele astea nu i-au facut rau decat imaginii lui si poate a pierdut ceva electorat din cauza asta, dar in rest a ramas consecvent cu ideile pe care le-a promovat in campanie.
    Spui ca presedintele este oglinda tarii, inseamna ca te-ai pacalit cand ai votat; la nivelul de coruptie din politica si in general la noi in tara, Nastase ar fi o oglinda perfecta si ar fi facut o pereche ideala cu Tariceanu, vorba aia-barbat frumos si viril pe motorul lui.

  10. ipo @ 19.3.2008, 3:00 pm

    Faptul ca au furat cu ghiotura nu e cel mai mare defect al guvernarilor PSD/PDSR. Gandeste-te bine! Nu asta e faptul pentru care am votat cu Alianta & Basescu, cel putin eu.
    Acum pare ca vremurile acelea sunt departe. Am intrat in UE, prioritatile sunt altele. Dar parte sanatoasa a sistemului e sensibila!

  11. Stan Madalina @ 19.3.2008, 3:02 pm

    Articolul m-a trezit si mai mult….Si acum sunt convinsa ca nu mai am de ce sa votez. Sunt insa convinsa ca o solutie buna pentru noi ar fi monarhia, un rege care sa ne conduca….ce ziceti de asta? A, da, si sa fie strain, ca noi romanii ne-am pierdut demult demnitatea, individualitatea si valorile morale.

  12. sym @ 19.3.2008, 3:14 pm

    Multe lucruri sunt adevarate, din ce ziceti. Dar Basescu este si cel care respinge legi abuzive, cum ar fi cea recenta cu privire la infiintarea ONG-urilor. Sau a baga jurnalistii in puscarie daca fac publice dovezi din dosare. Sau a face perchezitie doar cu voie de la acuzat. Sau a vinde proprietatile de lux ale RAPPS fara licitatie.

    Pentru mine Basescu este omul care a adus-o si a sustinut-o pe Monica Macovei.

    Nastase ramane, dincolo de blog-ul domniei sale, acelasi individ care a participat la marele jaf al tarii, un ins care s-a imbogatit fabulos din guvernare, un ins care a tinut justitia in zgarda si a manipulat presa de la publicitatea de stat la ridicarea jurnalistilor de pe strada.

    Ai uitat deja cum se cumpara Catavencu de catre oamenii lui Nastase cu editia, in preajma alegerilor din 2004. Daca invingea, nu oare urmau represaliile adevarate?

    Cu Iliescu/Nastase si Tariceanu/Patriciu, aceasta tara nu are nici un fel de viitor decat la cel mult la coada uniunii europene, si in permanenta in umbra Rusiei.

  13. Gabriel @ 19.3.2008, 3:14 pm

    Un Nastase umanizat si un Basescu placut de jurnalisti… Astea sunt de-a dreptul hilare. Si Adrian cu acel “curajos articolul”. Pai toata presa da in presedinte. Unde e curajul?

  14. nashu_mare @ 19.3.2008, 3:17 pm

    Adica tu il preferi pe unul care sa te minta frumos in defavoarea unuia care sa nu se ascunda dupa deget?

  15. basescu @ 19.3.2008, 3:17 pm

    un articol NUL ca si continut. Mizerie. Slugarnicie morala. Incercati sa il omorati pe marinar cu toate puterile, cu toate mijloacele. Aici va adresati cu lingusire celor ce l-au votat si se intreaba acum dc o sa il mai voteze. Zau ca v-as ura succes…
    Tb sa fi si cu anumite capacitati intelectuale…. ca sa votezi cu Nastase. Cu ce s-a umanizat * ? Cu legile pe care si le-a(u) votat el cu toti hotii din parlament sa poata fura linistiti ? Este Nastase vesel ? Pai este ca scapa nepedpsit si el si toti marii escroci din Romania. Si culmea, mai are si sanse sa fie ales candidat la presedentie. Asa un popor mai rar. Oare chiar poporul asta slujeste tuturor natiilor lumii de exemplu de prostie ? Asta sa fie singura lui menire ?

  16. Stefan @ 19.3.2008, 3:17 pm

    Traim intr-o tara constitutionala da? Deci inainte sa ajungi la Presedinte trebuie sa te legi de guvern. Presedintele (oricare ar fi el in romania – nu mai pot sa scriu cu R mare) este manipulat si atat. Si bunica poate avea functia asta.
    Si decizia cea mai buna pentru urmatoarele alegeri este lipsa totala la vot (imposibil).
    Acestea sunt parerile mele legate de articolul tau anti Basescu.

  17. Gabi M @ 19.3.2008, 3:34 pm

    Articol aberant.
    Nu exista nici un motiv sa-l votezi pe Nastase – matusa tamara – zambaccian – oua – bombonel – iliescu, etc.
    Iar Basescu e (deocamdata) departe de a fi obosit…..

  18. Musculin @ 19.3.2008, 3:45 pm

    Asa cum va zice si nick-ul, sunteti foarte subiectiv. Si mai ales impresionabil…

    Cam rapida si radicala trecerea de la sustinator al lui Basescu la sustinator al lui Nastase.

    Cati ani aveati in timpul guvernarii/guvernarilor PSD? Ori sunteti foarte tanar, ori sunteti foarte batran (aproape senil) de ati uitat asa usor ce au facut Nastase, Iliescu et co. si ce a putut sa faca Basescu din pozitia de presedinte cu prerogative limitate, cu un Guvern si Parlament ostile si cu o presa prea putin independenta.

    E adevarat, pe vremea lui Iliescu & Nastase era liniste la televizor, nu ca acum cand toti il injura pe Basescu.

    Pe atunci au aparut si “Stirile de la ora 5″ ca sa satisfaca apetitul romanilor pentru gunoaiele de oriunde altundeva decat din politica.

    Ce scurta e memoria romanilor!

  19. Alex Mihăileanu @ 19.3.2008, 3:55 pm

    sa nu fiu inteles gresit, nu fac campanie electorala nimanui. pur si simplu am constatat ca Basescu nu mai merita un mandat. dupa patru ani de guvernare portocalie, singurele chestii care au iesit in evidenta sint scandalurile. pe plan social nu s-a miscat nimic.
    chiar asa, cine poate sa imi enumere cinci schimbari in Romania de la trecerea de sub regimul pesedist la cel portocaliu penelisto-pedist?

  20. alk @ 19.3.2008, 4:00 pm

    Toti am cam obosit. “Umanizarea” unuia rapace dupa bani, stapinit si tablouri nu se face prin blogereala. Eu uite ca o sa-l mai votez odata. Ca asa am chef. Oricum lumea politica e un mare bilci. Oricum aici e ca la meci: fiecare tine cu o echipa. Unii sint ultras, altii fani, altii simpatizanti. E bine de noi cei multi, o facem din placere. Altii insa (recte “tonomatele”) o fac pentru bani.

  21. Dan @ 19.3.2008, 4:10 pm

    Nu stiu daca Basescu nu mai merita un mandat… De scandaluri si barfe au avut parte toti presedintii de pana acum si vor avea parte si cei de acum incolo. Dar, ai dreptate cu schimbarea de atitudine a lui Basescu. Nu stiu cum s-o explic…Omul a vazut cum poate sa atraga electoratul….fiind altfel, adica degajat, bine dispus, iar acum a renuntat la toate astea.

    Pe de alta parte, ce alternative avem?! Nastase in nici un caz nu cred ca e o alternativa….nu pentru mine.

  22. vlad @ 19.3.2008, 4:16 pm

    ” În fond, după patru ani de domnie a lui Băsescu, tind să cred că, oricît de mult au furat, cei din PSD au mişcat mai mult”.
    Aici cred ca gresesti. Sincer, ce s-a “miscat” mai mult pe vremea PSD decit acum (ceva pozitiv vreau sa zic, nu hotziile) ?

  23. popescu @ 19.3.2008, 4:17 pm

    Mai tinere, la nici 25 ani te dai cu multa experienta in ale vietii ! ; De fapt al cui esti ? cine scrie in locul tau? Ca nu cred ca mica ta experienta de viata te indreptateste sa ne dai noua sfaturi cu cine sa votam;
    Si cu cine ne sfatuiesti tu sa votam? cu Nastase? hahahahahaha
    Mai TONOMATULEEEEEE
    Mai , tu nu esti ziarist!
    Tu esti un tasti-basti cu creier de musca
    Esti penibil; auzi tu sa nu mai votam cu Base ca ne-a dezamagit…sa votam cu nastase
    hahahahahahaha

  24. vlad @ 19.3.2008, 4:20 pm

    Vad acum comentariul tau cu “enumerati 5 schimbari …”. La repezeala iti zic una din cele mai importante, si poate singura reforma buna dusa pina la capat in Romania de dupa ’89: reforma fiscala cu impozit fix 16%.

  25. Aura Matei @ 19.3.2008, 4:21 pm

    Si eu l-am votat in 2004. Si i-am facut campanie de mi-am tocit pantofii. Pentru ca atunci, in naivitatea mea de copil de 20 de ani, credeam ca reprezinta ceva. Intre timp, am vazut, la fel ca tine, un om cazand. Ma gandesc ca nu mi-as lasa copiii (potentiali, viitori) sa se uite la televizor cand ar aparea el de frica sa nu le intre in cap prostii. Pe de alta parte, Nastase incepe sa nu mi se mai para asa rau. Da, exista suspiciuni de coruptie cu carul, dar cine altcineva, inafara de naivii democrati, mai cred ca exista partide la putere fara coruptie. E drept STIU ca acum comisioanele sunt mai mici, dar… cu ce pret? Cu pretul de a fi condusi de un partid de yesmen-i care imi reduc democratia la dictatura unuia.

    Stii, ma mai gandeam ca de cand sunt eu in PNL, niciodata nu am vazut alegeri la tineret cu victorii atat de covarsitoare ca la PLD nici chiar cand exista un singur candidat la functia de presedinte. Si atunci existau cel putin 10% care se abtineau, in semn de protest.

    Dar, hai noroc, sa ne inecam si noi amarul ca poporul tot va vota victima “”nenorocitilor” de jurnalisti.

  26. Alex Mihăileanu @ 19.3.2008, 4:23 pm

    vlad: in afara de “16 la suta” iti mai amintesti ceva? ca eu nu. cit despre ce s-a miscat pe vremea psd-ului… ei bine, aici m-ai prins, ca nu-mi amintesc exact. ce pot sa-ti spun e ca sanatatea – domeniul pe care scriam la vremea aia – statea ceva mai bine, la modul ca isi dadeau mai mult interesul sa mai schimbe cite ceva. dupa ce au ajuns astia, in sanatate n-a mai miscat aproape nimic.
    s-acuma, sincer, avem pe cine vota?
    popescu: vrei sa mai citesti o data textul?

  27. pacemaker @ 19.3.2008, 4:26 pm

    Domnule Alex Mihaileanu, citez din afirmatiile dvs: “dupa patru ani de guvernare portocalie…cinci schimbari in Romania de la trecerea de sub regimul pesedist la cel portocaliu penelisto-pedist?” Dvs stiti ce vorbiti? De ce amestecati PD-ul in cloaca actuala?? Din cate stiu eu PD-ul a fost SCOS DE LA GUVERNARE LA AMENINTAREA PSD-ULUI! Cine conduce de cel putin un an de zile? Cand au aparut marile probleme in politica? Si ce te face sa crezi ca daca ai un blog esti mai uman? Ai tu convingerea ca in spatele tastelor se afla chiar cel cu care porti dialogul? Credeti ca daca ati descoperit acum si voi Internetul sunteti mai trendy? Sau mai inteligenti daca purtati costume Armani? NU! Poti sa te imbrraci la cea mai tare casa de moda daca nu te duce mintea tot degeaba cheltuiesti banii! Adica TOT UN PROST ESTI CHIAR DACA TE PLIMBI IN FERARI! PROBLEMA ESTE CA IN ROMANIA SUNT MULTI CARE AU COSTUME ARMANI SI MASINI FERARI SI FISCUL NU I-A INTREBAT DE SANATATE! Incearca in UE sau in USA sa-ti cumperi ceva de lux si sa vezi cum dai extemporal la fisc! Dar deja am divagat de la subiect.

  28. Scientician @ 19.3.2008, 4:29 pm

    Principiul lui Peter functioneaza. Basescu a fost competent cat timp a fost un challenger. Acum cand e number one, se pare ca e depasit de situatie. E greu de spus daca exista o persoana mai competenta decat el (chiar asa incompetent) pt. functia de presedinte. Dar asta nu inseamna ca trebuie sa pretindem ca situatia e roz in ceea ce-l priveste pe Base.

  29. Alex Mihăileanu @ 19.3.2008, 4:38 pm

    pacemaker: o fi fost PD-ul scos de la guvernare, dar asta nu inseamna ca nu a guvernat. moment in care ma intreb: cit a guvernat… ce a facut? cit despre restul comentariilor… imi pare rau sa va dezamagesc, dar nu am costum Armani si nici Ferrari. dimpotriva, sint un tip cit se poate de normal, cu un venit lunar decent, care imi permite sa-mi duc zilele.
    Scientician: Basescu nu mai e number one. Basescu, asa cum am scris si mai sus, e un om din ce in ce mai trist, in picaj. si si-o face cu mina lui. nu e voba despre “cit timp a fost challenger”. e voba ca pentru a fi competent trebuie sa fii tot timpul “challanger”, sa te iei la intrecere cu tine insuti. ceea ce Basescu nu mai face.
    cenzuratului: sub butonul de trimitere a comentariilor exista un text. iar in text exista un link. iar in pagina catre care duce link-ul scrie clar ce fel de comentarii moderez. daca e prea greu de inteles, pot sa precizez: nu imi place sa ma faci idiot daca nu-mi spui si de ce sint. vino cu argumente, nu injura!

  30. popescu @ 19.3.2008, 4:43 pm

    @mihaileanu
    Am recitit articolul tau si este marsav: il acuzi ca isi insala sotia ca asa se aude prin targ; ca este betiv, ca ti-a zis tie cineva; ca este din ce in ce mai trist;in schimb il lauzi pe nastase ca s-a “umanizat”
    mai tinere noi nu de umanizati avem nevoie ci de persoane adevarate cu bune si rele care sa ne scoata din kktul comunist in care suntem inca.
    Esti o rusine pentru adevaratii ziaristi, dar te potrivesti de minune cu realitateatv
    In incheiere iti mai spun o data ca esti un TONOMAT adevarat

  31. Carmen @ 19.3.2008, 4:48 pm

    Nu-l mai votezi pe Basescu pentru ca ti se pare obosit? Urmand rationamentul tau, sa inteleg ca daca ai o durere de cap sau o indigestie te astepti sa-ti micsoreze salariul sau sa te dea afara? Nu-mi vine sa cred ca exista atata naivitate :))). Pentru asemenea randuri n-am decat o singura replica: “Maturizeaza-te!” Daca nu o faci singur, o va face Nastasica daca va ajunge presedinte :). Acelasi om care te-a vrajit cu blog-ul lui :)))))))))))))))))), dar care face totul ca sa ocoleasca legea. Am ajuns in tara oamenilor ale caror vorbe mincinoase inseamna totul. Pai daca ajungem sa votam oameni veseli, atunci poate alegem niste comici de la circ. Si mai vorbesti de tonomate, bolg-ul asta ilustreaza perfect ideea tonomatelor!!

  32. vali.d @ 19.3.2008, 4:50 pm

    Noroc ca sinteti atit de tinar ,ca altfel acum ati fi avut nostalgii mult mai puternice decit cele petru blogerul Nastase,ati fi tinjit dupa hotiile linistite de pe vremea “Marelui Cirmaci”.

  33. Alex Mihăileanu @ 19.3.2008, 4:51 pm

    popescu: eu zic sa il citesti si pentru a treia oara. nu de alta, da’ tot n-ai priceput nimic, indiferent citi ani ai si de cit de matur te crezi. nu l-am acuzat ca isi inseala nevasta, am amintit o speculatie despre care s-a batut cimpii in presa, nu am spus ca mi-a zis mie cineva ca e betiv, am amintit alta speculatie din presa.
    mai “batrine”, daca vrei persoane cu bune si cu rele care sa te scoata din rahatul comunist in care traiesti, sa stii ca ala poate fi si Nastase. repet, nu-i fac campanie, Nastase era un exemplu in contextul in care a fost singurul contra-candidat adevarat al lui Basescu.
    daca vrei sa te scoata cineva din rahatul comunist in care traiesti, ei bine, tu esti ala care trebuie sa te scoti. daca astepti de la altii, o sa astepti mult si bine.
    cit despre tonomatul din mine… sa fii tu sanatos, eu n-am luat niciodata spaga si nici n-o sa iau. moralisti am mai vazut. da, la aia nici 25 de ani ai mei. ai fi mirat sa vezi cita experienta de viata am.

    Carmen: sa stii ca nu-i citesc blogul lui Nastase :))

    vali.d: nu sint genul.

  34. Carmen @ 19.3.2008, 4:57 pm

    Ah, nu ma pot abtine… Te rog eu frumos, la cei 25 de ani ai tai, in ziua alegerilor fa un bine acestei tari si emigreaza. Si nu te mai uita in urma. Te vom regreta profund :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))).
    Si inca ceva, e foarte rusinos sa popularizezi niste speculatii (bautura si amanta), si apoi sa te ascunzi dupa deget si sa spui>” Eu nu cred in ele”. Rusine !

  35. popescu @ 19.3.2008, 5:06 pm

    @Alex
    O intorci ca la Ploiesti: ai scris tu cu mana ta …dar n-ai scris; toti care te critica , …nu au inteles ce ai vrut sa spui;
    Stai linistit , nu iti bate capusorul cu griji despre mine, ma ocup singur de asta; tu pune mana si mai citeste o carte sa mai capeti ceva experienta… nu de alta dar felul in care gandesti te face de rusine; esti jalnic
    Acum gata, nu iti mai raspund ca am alte lucruri mai important\e decat sa oblig un pici sa treaca strada pe calea cea buna daca el nu vrea; stai cu colegii tai de la realitateaparalelatv.

  36. popescu @ 19.3.2008, 5:09 pm

    @Alex
    Aoleo acum am observat prostia pe care ai scris-o: care poate sa creada ca nastase ma poate scapa pe mine de comunism?
    Nastase? hahahahahahaha

  37. Victor Ciutacu @ 19.3.2008, 5:35 pm

    Batrane, o sa fii excomunicat de pe Hotnews; parerea mea :)

  38. V @ 19.3.2008, 5:36 pm

    Ooo vai de noi.. enumeri in articol motivele pentru care l-ai votat. TOATE motivele respective sunt gresite. Tu votezi cum voteaza bunica-mea: votez cu ala ca zambeste frumos, nu votez cu alalalt pentru ca auzi cum rade! Basescu s-a impus prin ce a facut ca primar al capitalei si ca ministru: ne-a scapat de chiosc-uri, a inceput cu cainii maidanezi iar ca ministru a pus taxa de drum sau cum ii zicea (“aici sunt banii dvs”). Toate sunt masuri nepopulare dar care aplicate corect aduc beneficii oamenilor. (nu poti sa faci comert modern in chioscuri de tabla, nu poti trai printre animalele si nu poti face drumuri gratis – dai un ban da’ sti ca face). Tot ca ministru s-a pus la dispozitia organelor de ancheta in cazul flota. Cine a mai facut asta dintre cei care au imunitate? niciunul! De asta ar fi trebuit sa-l votezi si de asta trebuie votat din nou. Ultimii ani pare ca s-a plafonat si asa si este dar nu din cauza lui ci din cauza functiei: e presedinte. Daca era prim-ministru ar fi fost alta treaba. Ca presedinte nici nu poti face foarte multe. Nu uita ca el a dorit sa fie prim-ministru si Stolojan presedinte. Ar fi fost muuuult mai bine pentru noi toti. O zi buna!

  39. pisicu @ 19.3.2008, 5:38 pm

    @ciutacu
    Nu este nici o paguba, il primiti voi cei de la latrinele antene

  40. Shadow @ 19.3.2008, 5:42 pm

    Alex sunt in mare in situatia ta. Si eu l-am votat crezand atat propaganda sa personala(tainurile, coruptia, furtul de voturi, etc) si urand in acelasi timp atat aroganta cat si suficienta “numaratorului de oua”. Doar ca eu data “aviatoare” nu voi mai vota “fosti”. Sau “raul cel mai mic”. Am terminat. Deci pt mine iliescu, constantinescu, basescu, roman, stolojan, tariceanu, stoica, etc in ce ordine vrei sa ii iei si sa ii pui, nu mai sunt eligibili. Chiar daca “finala” imi va impune asemenea “podoabe” eu imi voi anula votul dar nu il voi da acestor figuri triste nici macar pt un “experiment”.

  41. mArius @ 19.3.2008, 5:44 pm

    @ popescu, stai jos. 2.
    @ Alex: presedintele e una, guvernarea e alta.
    Legat de presedinte, sunt de acord cu tine.
    Insa, referitor la guvernare, eu zic ca avem nevoie de un partid ( sau alianta solida, daca poate exista asa ceva acum ) care sa stea cat mai mult la guvernare.
    Asta pentru ca, daca la fiecare ciclu electoral, vin mereu altii ( de fapt cam aceiasi :) ), se vor repezi in primul rand la furat.
    Asa, daca stau mai mult la guvernare, vor avea timp sa si fure si apoi sa si faca ceva pentru tara.
    Cat despre presedinte, Basescu a devenit o caricatura.

  42. gerula @ 19.3.2008, 5:44 pm

    Spuneti despre Basescu cum isi va da cu sticla de wisky in cap. Fara suparare, va dati cu firma in cap!

  43. Alex Mihăileanu @ 19.3.2008, 5:45 pm

    Victor: ce batrin, bre, nu vezi ca toti imi zic ca-s prea tinar ca sa-mi dau cu parerea? :))
    V: te inseli, doar bucurestenii l-au votat pentru ce-a facut cit a fost primar. restul l-au votat pentru ca a fost o fata vesela. acum e o fata trista.
    pisicu: nu cred ca au nevoie de mine la antene, stai tu calm. cit despre “latrine”, hai sa nu jignim doar ca sa ne aflam in treaba, ok?

  44. doruc @ 19.3.2008, 5:48 pm

    Alex, esti blogat la cap!
    ceea ce sustii tu in penibilul tau articol e ceea ce ti-au bagat altii in tartacuta timp de 4 ani.
    criteriile tale de judecata oamenilor de stat se pare ca se rezuma la cat de dreapta e dunga de la pantaloni, la cat de asortata e cravata si , mai nou, la cat de mare ii e blogul !
    a trece da la Basescu la Nastase denota ca nu ai inteles absolut nimic! si ca nici nu vei intelege. gandire si argumente de gradinitza. sau, daca iti place mai mult, de intelectuali esteti cu facultatea facuta la particular, pe internet.
    vrei 5 realizari?
    1- intrarea in UE
    2-primii pasi spre o justitie independenta (inabusita apoi de gasca PNL-PSD-PRM)
    3- cota unica, masura cu adevarat liberala. ptr stiintza ta, ca pun pariu ca habar nu aveai, programul economic ala aliantei a fost facut de Videanu si pogea, ambii PD.
    4- cresterea incasarilor la buget prin reducerea muncii la negru
    5-libertatea presei -mai penibilusule, daca srciaii acum 4 ani despre Nastase asa aveai 2 handralai la usa a doua zi
    6-o politie mai performanta sub conducerea lui Blaga
    7) 5 -6% ptr educatie ptr prima data
    8) cresterea nivelului de trai, vizibila peste tot
    9) vot uninominal la insistentele presedintelui
    10) reducerea puternica a coruptiei, pana la eliminarea PDului
    cam atat, ca sigur nu o sa pricepi nimic.
    ca sa inchei, esti doar o nulitate clasica. PR, designer de 2 lei, forme fara fond.
    cauti probabil pe cineva sa bage euroi in tine, sa scoti si tu o melodie ceva acolo!

  45. Combo @ 19.3.2008, 5:51 pm

    Eu sunt de acord cu articolul in mare parte. Eu nu-l mai suport pe Basescu de cand a condus baut dupa meciul Stelei. A fost un semnal clar ca nu da doi bani pe lege, pe egalitatea cetatenilor. Eu sunt presedinte fac ce vreau. M-a fraierit odata sa-l votez, bravo lui, a doua oara nu se mai intampla. Poate s-au mai schimbat niste lucruri de cand e Basescu presedinte. Flota nici n-a existat, casa pe care si-a dat-o e buna data, Casuneanu si-a luat Bugatti, Bucurestiul are borduri noi, Costanda a cumparat un cartier cu 3 M EURO. Eu zic ca sunt mai mult de 5. Dar nu stiu de ce ne miram ca in Bucuresti a facut la fel. 4 ani n-a avut consiliu. Pe urma l-a avut si a schimbat bordurile, a rezolvat parcul Bordei si si-a dat casa. Si de atunci incoace vad doar scandal. El ca presedinte are atributii de politica externa mai mult. In afara sa se certe cu Putin nu l-am vazut facand nimic. Si daca asta ma costa la gaz, sa-si faca scandalul in alta parte. Nu spun ca guvernul ar fi mult mai bun, dar cel putin lasa lucrurile sa mearga. 6% crestere economica in conditiile in care Europa are 2% este foarte bine. Si cum cresterea a fost mare tot mandatul, iar doar rezultatele conteaza, si-a facut treaba bine. Asta ca sa avem o comparatie cu Basescu.

  46. Alex Mihăileanu @ 19.3.2008, 5:52 pm

    duruc: ai dreptate, sint doar o nulitate clasica si caut pe cineva care sa bage euroi in mine. tu cu ce te ocupi?

  47. Shadow @ 19.3.2008, 5:58 pm

    loool

    Programul economic l-a facut videanu si pogea. Duruc frati mai ai pe acasa?

  48. doruc @ 19.3.2008, 6:00 pm

    pe net putem fi ce vrem noi, nu-i asa?
    asa ca nu conteaza ce spun, nu ai cum sa verifici si nu ma intereseaza sa te conving.
    ca tine sunt cu miile.
    gandirea voastra e de tip hihihi-hahaha. incapabil sa analizati cifre, fapte, tendintze. incapabili sa discerneti esentza.
    ceea ce ai scris tu in articolul acesta de descalifica din start.
    serios, scrie si tu in Libertatea la rubrica omorul de la ora 5.sau din pagina 5.
    auzi, ala e vesel, celalalt e trist, il votam pe ala vesel!
    tu ai citit ce-ai scris?
    hai ca nu-mi pierd vremea cu astia ca tine, mai maturizeaza-te!

  49. doruc @ 19.3.2008, 6:02 pm

    shadow.nu trebuie sa ma crezi pe mine. cauta si contrazice-ma apoi!

  50. duduS @ 19.3.2008, 6:15 pm

    Ca e mai bun Nastase decat Basescu, mi se pare un adevarat sacrilegiu.
    Cum poti afirma asa ceva, atata timp cat stim ca Nastase a fost readus in fata de aripa sovietica – Iliescu, si poate gresesc, dar asta e cepoate fi mai rau din PSD.
    Nu am nimic cu gruparea tanara / progresista din PSD, care oricand poate intra la guvernare alaturi de PD-L dar, vechea garda, cred ca a facut destul rau Romaniei ca sa-mi mai doresc revenirea lor.
    Referitor la suporterii PNL, pe langa ca sunt niste tradatori, au si dus in principal o politica mai de stanga cred ca si decat PSD. Daca as avea orientari socialiste, as vota cu PSD, care macar sunt declarati socialisti.
    Chiar nu-si da nimeni seama de cei 18 ani de stagnare a Romaniei – Datorita cui?

Lasa un comentariu

* obligatoriu. Adresa de mail nu va fi facuta publica.

ATENTIE

Nu sint tolerate injuraturile, cuvintele si expresiile obscene sau comentariile neargumentate. Chestie de igiena a conversatiei. Mai multe detalii, aici.